lunes, 24 de octubre de 2016

Soy de Verdiciu - Coro Asturiano de Avilés


Letra de Soy de Verdiciu



Baxo a la villa al mercau,
soy de Verdiciu voy a Avilés
Soy de Verdiciu, nací a la vera,
del Cabu Peñes xunto la mar;
non hay tocinos na mio panera
pero hay gabitus pa los colgar.

Dispierto al riscar el alba,
pillo un blincu del xergón
y voy a coyer les berces pa char
con fabes y con llacón.
Si una vez, o dos o tres baxo
a la villa al mercáu,
todos me miren de llau y dicen:
neña ¡qué guapa yes!

Tengo un mozacu  que me cortexa
échame plizcos, me fai rabiar,
y al veme berra  como una oveya
porque conmigu se quier casar.
 El diz que de molineru gana todo cuanto quier
 y que si non ye primeru
seré en xineru  la so muyer.

 Si una vez, o dos o tres baxo a la villa al mercáu,
todos me miren de llau y dicen:
neña ¡qué guapa yes!
y dicen: neña ¡qué guapa yes!.

Soy de Verdiciu acordes Coro Asturiano de Avilés

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Letras y videos recientes